Informacja o ochronie danych osobowych
Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanym dalej RODO, informujemy, że:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest AKE-BUD Łaszkiewicz, Dzida Sp. j. z siedzibą w Pabianicach, ul. Partyzanca 110/112.
-
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach, w oparciu o podstawę prawną i w określonym czasie:
Cel przetwarzania danych |
Podstawa prawna przetwarzania danych |
Okres przechowywania danych |
Obsługi zapytania (tj. w celu skontaktowania się z Państwem w związku ze złożonym zapytaniem, w celu przedstawienia oferty/udzielenie odpowiedzi na Państwa zapytanie) |
art. 6 ust. 1 lit. f RODO |
Dane przechowywane na czas obsługi zapytania |
w przypadku przyjęcia oferty/złożenia zamówienia – w celu realizacji umowy |
6 ust. 1 lit. c RODO |
Dane przechowywane na okres 5 lat od realizacji zamówienia/usługi/umowy |
Dochodzenie roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, co stanowi prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez Administratora |
art. 6 ust. 1 lit. f RODO |
Okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów prawa |
Prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej |
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowości |
Okres przechowywania dokumentacji księgowej i podatkowej wynikający z przepisów prawa |
Przesyłanie ofert handlowych i inne działania marketingowe na podstawie udzielonej zgody |
art. 6 ust. 1 lit. a RODO |
Do czasu wycofania zgody |
-
Dane osobowe nie będą przekazywane do Państwa trzeciego.
-
Dostęp do danych osobowych będzie przysługiwał:
-
-
pracownikom/współpracownikom Administratora upoważnionym do ich przetwarzania na jego polecenie
-
podmiotom, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych, w tym:
-
dostawcom usług technicznych i organizacyjnych (w szczególności dostawcom usług teleinformatycznych)
-
dostawcom usług spedycyjnych i transportowych w zakresie niezbędnym do realizacji umowy
-
dostawcom usług prawnych i doradczych w przypadku dochodzenia przez Administratora roszczeń związanych z prowadzona działalnością gospodarczą
-
dostawcom usług finansowo księgowych związanych z prowadzona działalnością gospodarczą
-
-
z zachowaniem wszelkich gwarancji zapewniających bezpieczeństwo przekazywanych danych
-
Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do danych osobowych, prawo do wnioskowania o ich poprawianie, prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
-
Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej zgody, może być ona wycofana w dowolnym momencie.
-
Przysługuje Pani/Panu skarga do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.